S'estan mostrant 3 resultats

La màgia de les 9 comarques – 1. El Berguedà

Primera sortida de cap de setmana de l’any 2024 on encetarem les sortides per descobrir la màgia de les 9 comarques nevades de Catalunya: Berguedà, Ripollés, Cerdanya, Solsonés, Alt Urgell, Pallars Sobirà, Pallars Jussà, Alta Ribagorça i Vall d’Aran. Enguany en realitzarem la meitat i de cara l’any que ve oferirem el total de les sortides.

entre 7 i 10km
Berguedà

La màgia de les 9 comarques – 2. El Ripollès

Aquesta segona sortida la realitzarem al Ripollès concretament a Vallter (si les condicions de neu ens ho permeten), el Ripollès, situat al Pirineu Oriental ens presenta diferents zones de joc on podem iniciar-nos amb les raquetes i aprendre a progressar de manera progressiva.

del 23 al 25 de febrer
6-8 km
Vallter2000

Rutes del Vi: 1. Enoturisme i senderisme al Baix Penedès

Durant segles Catalunya ha viscut d’un producte estrella que en anys passats va tenir un valor pròxim al de l’or, el vi. Vine amb Atlas Natura a descobrir el Penedès a través d’una sortida d’enoturisme. Quina millor combinació que un trekking per la muntanya amb finalització d’unes visites a les vinyes i un tast de vins i productes locals. T’apuntes?

9-11 febrer
9.5 a 11.5 km
Penedès