Suïssa: Alps majestuosos, llacs cristal·lins i poblets de conte

Després de mesos d’impaciència, el nostre viatge familiar per la zona central d’Europa ha començat! La primera parada de les sis en total que realitzarem (Suïssa, Àustria, Eslovàquia, Hungria, Eslovènia i Itàlia) ha estat Suïssa, un país que ens ha captivat amb els seus paisatges de postal, la seva cultura vibrant i la seva gent acollidora.

El nostre recorregut per Suïssa va començar amb un viatge per carretera ple d’emocions. Vam travessar diversos ports de muntanya, cadascun amb el seu encant particular. Un dels més impressionants va ser el Sustenpass, amb les seves carreteres serpentejants i les seves vistes panoràmiques dels Alps nevats. Allà vam passar la nit, gaudint de la tranquil·litat de la natura i del cel ple d’estrelles.

Al dia següent, vam posar rumb a Iseltwald, un pintoresc poble situat a la vora del llac Brienz. El contrast entre la majestuositat dels Alps i la tranquil·litat del llac va ser impressionant. Vam aprofitar per fer dues caminades ben diferents: la primera, una ruta més alpina que ens va portar a través de boscos frondosos i cascades espectaculars; la segona, un passeig més relaxant per la vora del llac, on vam poder gaudir de les vistes dels pobles i les muntanyes que l’envolten.

Després d’aquestes experiències inoblidables, vam acomiadar-nos de Suïssa amb el cor ple de records i amb ganes de continuar la nostra aventura per Àustria, el següent país del nostre recorregut. En el proper capítol del blog, us explicaré les nostres experiències en aquest país tan bonic. No us ho perdeu!

A més dels ports de muntanya i dels pobles pintorescos, Suïssa ens va oferir una gastronomia deliciosa, amb plats típics com la fondue, la raclette i el rosti. També vam tenir l’oportunitat de conèixer la seva cultura i tradicions, participando en festivals i visitant museus.

En definitiva, Suïssa ha estat un primer pas perfecte per a aquest viatge familiar inoblidable. Hem gaudit de paisatges espectaculars, hem viscut experiències úniques i hem conegut gent encantadora. Estic segura que la resta del viatge serà igual d’emocionant.

Ara ja som direcció a Àustria, un país d’ensomni on ens venen al cap les muntanyes verdes i perfectes del Tirol!